Struktur!

Sitter här och chillar till Jah Cure, as sköna låtar, jag har varit super seg hela dagen, sov bara två timmar inatt, gick upp klockan 5 imorse för jag började kl 6 på jobbet.  Så när jag kom hem runt 11 så tog jag bara min prinsessa lektelite med henne, sedan somnade vi sött ihop, dock sov hon bara 1 timma, och jag 3 ! Hehe . Hon är sjuk lilla, hon är förskyld, :( När jag vaknade, så var jag så otroligt seg!! Kunde knappt ställa mig upp, kroppen ville inte ! Men sedan satte jag mig och kolla på lite serier och nu är jag igång(!) hehe. Nu ska jag bara fixa lite här i rummet och sedan plugga lossen :D Längtar galet till i helgen, bär av mot lite äventyrer ;)

Justja, det här med struktur. Jag är så himla slarvig, med allt! Allting i sista minuten och sedan skiter de sig bara.. Nu ska jag fan få struktur på min vardag, de e fan mitt nyårslöfte, före allt o alla! :P


I min tråkhet fann jag(de låg bredvid mig) ögonskuggor, och jag började leka artist? Haha. Jag är  inte så estetisk av mig, och de slutade med att jag såg ut som en clown. hihi. Såhär har ni lite pictures :) Webcamera dock. hoh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0