Nattpladder

Hejsan! Sitter i min underbara vän jessicas vardgasrum och drygar runt på nätet, har tvn på också, kom hit för någon timma sen, var ju på "dejt" haha, allt gick bra, tills han klanta sig, grovt tyckte jag iaf. ^^ Aja jag o jessy åt ägg och sardiner, fett gott faktsitk! hihi..

Måste betala in högskoleprovet imorgon, denna månad har varit lite kämpig med cashen, mkt utgifter, men de blir nog bättre till nästa månad, då blir de csn + löning, fett :)

Nu är det såhär att jag äntligen bestämt mig för vad jag vill bli i livet, finally, men vill lixom inte avslöja de förens jag kommer in på programmet, och de är väldigt höga poäng både i betyg och högskoleprovet poäng, drf ska jag ju försöka göra den nu till april för o komma in i höst, och är det så att jag inte kommer in på uni i höst, då drar jag mig nog ner till chile, läser ett svenskt radioprogram för att hålla igång huvudet, då fortsätter jag såklart att göra HGprovet i svenska ambassaden(de går) så kan jag göra ett nytt försök inför Hösten 2012, då vi alla kommer att gå under ;) haha..

Och föresten, tror ni på det här med illuminati? Jag är helt körd, fast de blir jag oftast, det är intresseväckande för mig, blir helt tagen av saker, men är ändå väldigt kritiskt för de, fast de känns som att de e något man kanske vill tro på? Eftersom världen e så jävla fucked up. Jag ska lägga upp ett par intressanta videos som jag har sett, sen är de upp till er vad ni vill tro eller inte :)
lägger upp video i nästa inlägg ;)

Imorgon börjar jag på en hemtenta som håller på i 8 dagar, måste göra 2 diskussionsuppgifter i sam b, engelska tma2 ska vara inlämnat tills på söndag, måste plugga inför psykologiprovet nästa vecka, jadu de e mkt på gång!! Får sätta igång imorgon fan, blir nice .. hehe ha mkt o göra, blir nog ingen utgång eller kompis träff i helgen, ska bara plugga, det sociala livet kommer till sommaren va!! då ska vi röja loss, blir en veckas utomlandssemester med jessy i augusti, vi har inte bestämt vart vi ska än, men att vi ska ut ur sverige, de ska vi :)



jag och en av mina bästaste vänner <3


Kommentarer
Postat av: simone H

så fina ni är :)

2011-02-15 @ 09:52:39
URL: http://simoneh.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0