Hej!!

Hejsan mina darlingar, det har varit grymt dåligt uppdatering, och i och med att nicoll "requesta" en uppdatering ska jag göra ett gott försök! Håller på med min förhoppningsviss sista termin  på komvux, så ja fixar min behörighet inför Uni, ska göra högskoleprovet nästa månad i föhoppning om att det ska gå awsome :) Så man kommer in på det man vill nu till hösten, och blir det så att jag inte kommer in i höst fortsätter jag göra högskoleprovet tills jag får ett tillräckligt resultat för programmet jag vill läsa :D Det är sjukt mkt nu i skolan, läser 6 kurser, 4 på distans 2 på dagtid. Så jag har ganska så sjukt mkt att göra, dessutom har jag börjat träna loss, är inne på min 4e träningsvecka :D Har gått skit bra, minus 6 kg :P hihi.
Ikväll har vi firat min lilla pluttinuttiga brorsdotter, som blivit tonåring!! GAAHH!!! Fattar inte? Hur gick det till? Gått så sjukt fort, 13 bast!! Kommer ihåg hur liten plutt hon var!! Vi har haft as mysigt haft över släkt och bekanta och ätit tacos mm gott, och istället för tårta bakade jag en kladdkaka( i födelsedagsbarnets begäran) den var awsome, :)
Min prinsessa är 6 ½ månad nu och hon e så himla sööötnööt!!! Hon e så duktig och pratar hela hela tiden, säger " BABABABA" och hon har till och med sagt Hej på spanska...lät lite sååhär.... HOoooooooooooooooooooooooOoo... LA" men hur awsome var det inte?!?! :D Min lilla tjej så underbar!!!!
Ok, nu har inspirationen tagit slut, avslutar de hela med lite bilder ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0