påskhelgen

Hej! Har nyss vaknat, sov ute i soffan inatt, jessy slagga över och kände att de var alldeles för varmt för att dela bädd. Hehe. Hur galet fint har det inte varit de senaste dagarna? HELT UNDERBART, sedan i onsdags har det varit drag och det har varit super trevligt!!

I onsdags så lagade vi alla ( mest mamma ) Curanto, som är en chilensk "havsgryta" Det är supergott, jag hade varit i sthlm och köpt chilenska skaldjur och mamma hade fått från en vän som varit i chile, så det blev mjam mjaam!!!
I torsdags så jobbade jag  från 07-16. Det är nice, behöver mer jobb just nu eftersom vi får väldigt lite från csn, men de lugnt jag har sparat i år!! Efter jobbet så chillade vi bara hemma, hade gott folk över som vanligt :)
Under långfredagen så var jag patti emil och jessy iväg på Gustavsvik! Det var suuuuper kul, längesen jag hade varit där, och ni som inte vet vad det är så är det ett väldigt stort upplevelsebad med massor med olika skojj :) Vi hade även köpt med lunch, eftersom vi itne får äta kött under långfredan, så för mig blev de sushi och för resten sallad :) När vi kom hem på kvällen var det middag och vi åt peruansk mat, tror de hette "Chupe" och sedan blev de lite drinkar osv :)
Igår så solade vi ute hur länge som helst, blev lite brun :) vi åt god mat och kollade på "World invasion battle los angeles", riktigt bra film! Rekomenderas ;)
CURANTO!! MMM GOTT !! :)
Bimala, mams, jag, sofia.
Jag och min stora tjej !! :) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0