Hos Mikka. <3

*Shuuzz, jag sitter här hemma hos Michaelas föräldrar och väntar på att hon ska komma ut ur duschen, sov här inatt, vi hade fett myss och bara chilla framför tvn och snacka skit. Längesen jag träffade henne sen hon flytta bort från Örebro. Vi ska iväg hem till mig sen så jag kan fixa iordning mig och sen drar vi vidare för o träffa min lilla prinsessa, hon e ju som min speciella drog, måste ha en liten dos av henne varje dag annars blir jag knäpp!! :P Blev klar med 3/4 av mitt hemprov i Svenska B igår, skulle ha fortsatt och försökt blivit klar idag.. Så jag får se hur de blir med de om de inte blir något speciellt ikväll så gör jag klart de ikväll annars får jag ta de imorrn bitti ska ju ändå träffa Joanna och Lotta för o plugga, har grovt mycket att göra i skolan:P:( Längtar galet till nästa helg för då ska vi fira Jessica och gå på latinofest här i Örebro.. Jessica har ju flyttat hit de e ju så nice, hon kom in på örebros universitet sooo happy for her!! o happy for me nu har jag henne nära <3 :) . Just de ska ju träffa henne ikväll också, ne de blir nog plugg imorgon bara heheheh..  Nej, nu förlora jag allt inspiration.. hehehe... lägger upp en fet låt istället ;) byeee..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0