Vad är det värsta som kan hända???

Jag har inte pluggat tillräckligt och jag fasar över ig :( Kan verkligen inte gaskapitlet, skitsvårt. Idiotisk jag är som väntar till sista dagen för att plugga. Hade tänkt att gå upp 7 imorse för att kunna plugga lite till, haha jag vakna för en timme sen. Har pluggat lite ätit frukost och ska om en timma ge mig iväg till skolan. Jag hoppas jag får G och ví värsta fall blir de ig, och nej det är itne hela världen bara att jag kommer få plugga extra under jul som e lite tråkigt men det får man ta då. Så jag är positiv och ska inrikta mig på de kunskaper jag har så kanske jag ändå klarar provet :) Nej nu måste jag fixa iordning mig inför skolan. Vi höres later ;)

Goooodmorgon :)

Kommentarer
Postat av: Amis

Fin blogg =)

2010-11-10 @ 14:40:37
URL: http://www.metrobloggen.se/amis

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0