Svar på frågorna :D

Vilket land kommer du ifrån?
Jag är född o Chile, min mamma är chilenare och min pappa är halv chilenare och halv tysk :)

Hur gammal e du??
Jag är 20 år gammal



Vill du läsa en svensk översättning av koranen ?
Jag har funderat på att läsa koranen, religion intresserar mig.


vilket vavorit djur gillar du?
Katter :)


Vad gillar du bäst pizza med kött eller pizza vegetarian ?
Pizza med kött, fast e inte så stort fan av pizza :P


vilken religion har du?
Jag har kristen tro.


Tror du man ska vänta tills smekmånaden innan man ska förlora sin oskuld? Asså konsekvenserna kanske blir evigheten i helvettet !
Nej jag tror inte man behöver vänta tills giftermål.


favoritfärg?
Min favorit färg är rosa ;)


Vilken årstid gillar du mest och varför just den årstiden för?
ÄLSKAR sommaren. Vädret !


favoritfärg på nagelack?
Stark rosa!



Favoritmat?
Ceviche!!


Favoritsmink?
Vardag: Eyeliner, mascara solpuder på kinderna.
Fest: Maxfactors nya foundation, svart / grön ögonskugga, puder, rouge mascara eyeliner kajal och rosa läppstift :)



Vilka bloggar följer du?
Jag följer classebloggen! :D Sen några vänners bloggar och kikar in på någon skvallerblogg då och då.



favorit affär?
Gina tricot .


när fyller du år?
Jag fyller den 11 januari :D


Bästa som har hänt dig?
Oj, det är väl ganska många saker. Det här året så är det bästa som hänt mig bla att jag börja plugga igen, var i chile och fick en udnerbar liten brorsdotter <3.



Vad har du för mobiltelefon ? Ganska awsoome tycker jag att den ser ut att vara :D
Hehe tack ! Jag har en LG 540 optimus android 1.6. Det är en Skit bra mobil, har den i färgen rosa, och har även köpt ett silikonskal till de med ganska cool design hos www.skal-man.se :)


Har du någon kille?? Har du varit kär?? vem var din första kärlek??
Nej jag har ingen pojkvän, har varit singel sen slutet av april. Jag är alltid kär! Men har jätte svårt att älska folk. Blir trött på killar ganska lätt. Min första kärlek var en kille jag började dejta när jag var 17 .



Kommentarer
Postat av: fanny

bra svar:)

2010-11-14 @ 21:35:53
URL: http://ssistersbeforemisters.blogg.ses
Postat av: Sara

Sv; tack :D

2010-11-14 @ 21:44:50
URL: http://johanpalmfanetsara.blogg.se/
Postat av: Amanda

Intressant blogg:)

2010-11-14 @ 22:58:58
URL: http://shesadiva.blogg.se/
Postat av: t

God dagens! :)



Händer idag?

Va gärna med i dagens blogg:))



Kramar

2010-11-15 @ 11:24:00
URL: http://teresevardag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0