My darlings!

Hej nu är de ny vecka, det skulle jag ha skrivit igår men blev dock inte av. Veckan är helt fullpackad.. Har precis lagat mat och ska snart äta mig lite fetare höhö. Nej men ska snart äta sig lite och sedan blir det 12 timmars maraton Kemi ! WOOOHOOO.. Yes, inte tänka negativt bara massa positiva tankar!! ;) Det blir dock lite "gå på stan" paus runt 5 då jag ska möta upp Jessy för hon vill köpa en vinterjacka och jag vill tipsa om en bra ;) Vet ni vad?? Det SNÖAR loss där ute.. Galet.. Jag tycker om vintern faktiskt, men jag älskar sommaren 1000 gånger mer. Oj det betyder nog att jag verkligen verkligen verkligen tycker om sommaren :D Hehe. Pratade med Maria förut och vi har preliminärt bestämt att vi ska gå på teater nu på lördag, ska kolla på Enron.Jag har försökt att tvinga på Jessica med att följa med men hon ville ha något smaskigt tillbaka då. SAW 3D. Hehe! Jag gillar skräckfilmer MEN jag skriker som en åsna och jag blir svinrädd. Adrenalinet är väl det som lockar. :P

Imorgon har jag som sagt kemi prov, och det är på kapitel 7 till och med 10, och hur långt har jag kommit? Jag kan ju säga att jag e ganska klar i huvudet med kapitel 7 men resterande.. hehe aja det får gå som det går bara jag får G är det ju viktigt, har inte lagt ner de tillräckliga tiden så jag kan inte kräva ett högre betyg av mig själv lixom, man får väl va lite sjyst. Jag ska rocka loss slutprovet så vad spelar de för roll nu ;) hahaha.
Nej, nu ska jag äta min smaklösa mat men god ändå jag är hos jessy och jag hittar verkligen itne saltet hon är inte hemma nu. åååh. OK. :)
BTW, massaaaa masssaaa masssaaa pussar till en speciell person <3
Liten spegelbild från jessicas bday :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0