Mornin''

Hejsan godmorgon allihopa. Jag är svintrött, vill bara krypa tillbaka i sängen och  sova ut ! har knappt sovit 4 timmar inatt om ens det, men nu är jag iaf vaken. Sitter framför datorn och äter sig lite frukost. Ska ta 6 bussen till jobbet.. Så dagens planer är, jobba, komma hem och plugga, måste! Sedan ikväll blir det nog idol,antagligen hos Jessy ;) . Nej nu miste jag verkligen inspirationen för att skriva, är nog fortfarande lite för trött för att tänka ut ett bra inlägg, så den här blev väl lite halvkass. Höhö.


Här har ni en video på min underbara lilla sessa, bara 4 veckor gammal, så jäkla söt så det inte e sant! Snälla ni ta min röst med en nypa salt, det är mitt sätt och prata med henne :) Och ni som inte förstår så pratar jag spanska med lilla prinsessan!! ::::::)))





I den här video är vi i mitt rum och kary emmis mamma byter om på henne :) Lilla killen som låter e min kusins son :)
Kolla vid 1 min och 12 sek vilken underbart  gullig min hon gör!!!! ååååååh, älskar dig lilla hjärtat!!

Kommentarer
Postat av: Prettyjunkie

sv; Härligt, det är bara bra med mig lite trött bara,

sov inte så bra igår. Göra idag?

Kramar <3

2010-11-12 @ 15:37:17
URL: http://prettyjunkie.blogg.se/
Postat av: Jossan

Gud vilken sööt :)

2010-11-12 @ 18:29:32
URL: http://jodas.blogg.se/
Postat av: patricia

aaaaww vad söt hon är min lilla ängel!

2010-11-12 @ 23:05:23
URL: http://pppatriicia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0