Jag ska göra KAOZ med snön!

Har ni sett laserturken??? Så arg som han är på lasermannen är jag på snöovädret.. Haha kyla? Det är rena ISHELVETET där ute!! Jag stod en timma vid busshållsplatsen och vänta, kom det någon buss? NEJ. Det ska gå 2 olika bussar här en varje kvart. Jag förstår väl att de kanske inte går att komma fram pga pissvädret där ute, men vilka idiotiska busschaufförer det finns!!! När bussen äntligen kommit efter EN TIMMA så lät han inte oss gå på, vi sa till han ( jag och en kille som också vänta på bussen) att det är kallt och vi väntat hur länge som helst, då sa han ni kan vänta lite till stängde dörren och lät oss inte gå på... Idiot. Jag gick hem. Jag palla inte. Ska försöka ta mig modet till att gå iväg till affären och handla sen.. Men vilket snöoväder, sjukt alltså.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0