Hos mamma!

Mamma ramlade igår påväg till jobbet och hon landade med ryggen på sin väska och i väskan låg en stor termos som hon slog sig på. Så nu är hon hemma sjukskriven veckan ut iaf. Så jag kom hem för o göra henne sällskap har bott hos Jessica sedan söndag. Ska nog tillbaka till Jessi imorgon tror jag, eftersom jag ska jobba imorgon så är det nog större chans att jag kommer upp 5 på morgonen här hemma än hos Jess. Gjorde Kemi provet igår, och det gick dåligt :( Jag kanske svarade på 10 av 16 frågor. Jag borde ha pluggat mer * slår mig på huvudet * men aja, blir nog massa plugg för mig under jul :( . Med mirakel får jag G, men mirakel brukar väl inte slå in när man ber om det eller hur ? Aja, sedan åkte jag till min sessa och var med henne hela kvällen fram till nio, hon e så gullig vet ni, och igår gjorde vi en video när hon " dansa " såå söööööööt :D Älskar henne galet <3


 

 

Och som ni ser så är min bloggdesign under lite konstruktion just nu, patricia min andra brorsdotter som jag också älskar galet håller på med den, så ny design e på gång :) Kul!!


Kommentarer
Postat av: Rebecca

Anmäl dig till dagens blogg om du känner för det :P

2010-11-11 @ 12:37:37
URL: http://rebeccaste.blogg.se/
Postat av: Madeleine

Hej!

Just nu har jag en frågestund på min blogg! Det skulle vara kul om du ställde nån fråga:) Kram

2010-11-11 @ 13:04:05
URL: http://typmadeleine.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jätte fin blogg! :D

~KRAM

2010-11-11 @ 17:42:43
URL: http://icebel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0