Godmorgon!!

Hejsan det blev en jäkla dålig uppdatering i bloggen igår, och jag som bestämt mig för att bli en aktiv bloggare ;) haha. Nej men nu sitter jag och mumsar i mig en jätte god frukost, rädisor, rökt kalkon, ägg+tomat röra och feta ost, fettt gott, till det dricker jag te :) Igår så skulle jag gå ut och ta lite drinkar med Eve men jag däckade framför idol med luren på ljudlöst.:( Var så himla himla trött ! Men idag är jag pigg och vaken vaknade faktiskt för en timma sen och nu sitter jag här framför datorn med munnen full av godheter :) Ikväll ska jag antagligen gå på teater inte super säker, men jag tror jag ska dit, ska FÖRSÖKA plugga nu under eftermiddagen innan teatern + att jag ska färga håret. Jag brukar färga håret var 6e vecka en mörkbrun färg, ser mest naturligt ut. Men nu ska jag vara lite djärv och färga svart;) sist jag hade svart var vintern 08/09. Fast då hade jag kort hår och till de använde jag löshår, som jag inte gör nu, palla. heheh.




Gott var de :D <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0