wua det ar bara 13 dagar tills jag aker hem till verkligheten.

Shit, kan knappt tro det sjalv. Jag har vant mig sa otroligt mkt med att vara har nere i Chile. Kanns lite konstigt att aka tillbaka till Sverige snart ! Nu sa ar alla ivag och jobbar, medan jag ar hemma och sloar, sommaren haller pa att ta slut. och jag har blivit vit igen?!. Ja, det ar sant, min solbranna har fan inte hallt. Men mkt beror pa all stress efter jordbavningen, tror jag. Och nu kan man inte sola sa mkt heller, eftersom solen tittar bara fram da och da. Det ar varmt, men molnigt. Saknar min alskade pojkvan Rodrigo, sjukt mkt! Vi har haft det lite svart senaste veckan, trots allt forsta veckan utan varandra sedan vi kommit sa nara inpa varandra. Vet att vi kommer klara det alskling. <3. Ska ta och ladda ner lite musik, fylla min mp3. Gaah, maste hem till Sverige och ga ner i vikt!! verkligen. yschja. hehe. Och en liten grej, som jag tror jag kan avsloja, inte allt men en del av de. Jag ska "flytta" fran Orebro i nagra manader. Det ar sa att jag kanske, 90 % chans, att jag har fatt ett jobb, fulltid. Sa det enda jag stravar efter nu, ar att fa slitea arslet av mig, jobba sondeer mig, fixa mina grejer, tvinga min pojkvan att flytta med mig till Sverige, och framfor allt, vara lycklig! <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0