Soulmate

Ligger har i sangen bredvid min alskling som ligger och sover. Tyst som en mus, det gillas :p haha det ar ca 10 veckor sedan jag larde kanna min pojkvan, vi satt och pratade om hur det var forsta gangen vi sags, och bada kom fram till att det var nagot valdigt speciellt, vi bara klickade. Mitt forhallande med honom ar sa larorikt and pure. Vi stjalper inte varandra vi hjalper varandra. Han har varit ett stort stod. Han behandlar mig som en drottning och for mig ar han min kung. Sjalvklart har vi brakat, men vilket forhallande gor inte det? Jag vet att jag alskar honom som jag ALDRIG alskat en man forut, det har slar ALLT. We conect on all levels! Kan inte forklara det battre an sa, jag vill leva resten av mitt liv med honom. We are made for eachother. Det finns inget som kommer att skilja oss at forutom oss sjalva, jag kanner det pa mig... Rodrigo, si ves esto quiero que sepas que te ammo mucho, y nada o nadien nos va a separar!!! Tee amoooooo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0