saturday.

Jag sitter faktiskt hemma nu och klockan ar typ halv tre, hade ingen lust att ga ut idag. Saknar my boo. Ett par vanner var forbi for ca en timma sen och tuta for fullt med bilen, men jag har faktiskt inte nagon lust att ga ut och festa. Var ut igar med nagra vanner vi gjorde upp eld och drack pisco och ol. Rodrigo skulle ha kommit idag, kanske drf jag e sad. Men tyvarr sa ar de samma gamla grej som alltid sarar pa oss, hans jobb. Sa vad ska man gora lixom. For har han inget jobb, kan han inte komma komma till Sverige. Sa jag far val acceptera laget.




Det har ar en bild fran forra helgen. min alskling ser ut som en liten mupp dar, alltsa extra sooot. Spanar igenom min lur :)




och de har ar en bild for 2veckor sedan, men jag alskar den!


love



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0