mina sma flickor!

Jag har internet inatt och ett litet tag imorrn, sa jag tankte uppdatera lite smatt.
Har ar en bild pa min kommande brorsdotter, det ar iaf vad ultraljuden sager.
Har ar kary min brors fru, och min lilla brorsdotter :)



Och har ar en bild pa min andra brorsdotter, min alskade lilla patricia, som jag alskar sa mkt!! ( hennes lillesyster e me pa kortet =)

 

_________________________________________________________________________________

Var med min alskling idag, han ar sa underbar.  Vi at lunch som jag lagade, och sedan myste vi och lyssnade pa en massa musik tills han var tvungen att aka hem. Vi traffas ungefar 2 veckodagar och hela helgerna sedan jag kom hit, stackar maste jobba sa jakla mycket, och santiago ar sa grymt stort sa att det tog ungefar 1 timma och 45 for honom att komma hit. Han kommer nu pa fredag och stannar till Sondag, pa mandag aker jag tillbaka till Quillon, motorvagarna ar val nagorlunda anvandbara just nu sa jag kan atervanda hem. <3

Te amo Rodrigo Gonzales, ingen kan forsta hur mycket jag alskar honom. Efter san kort tid. En och en halv manad och du ager totalt mitt hjarta, kommer aldrig nagonsing svika dig alskling! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0