killing some time.


Lovar du att vara ärlig: JA
Fullständigt namn: Valeska Perizkova Zeller Mora
Smeknamn: Valle, Vale, Ñecla, Juani, chanfli.
Exakt ålder: 20 ar, 2 manader idag.
Vart bor du: Orebro
Bor tillsammans med: Mamma, men skaffar snart eget.
Vad tror folk om dig: Vet inte? Det spelar inte mig nagon roll.
Stämmer det: Jag vet inte?
Vad får du oftast komplimanger för: Mina lappar och ogon.
Vad säger du för att imponera på någon: :s
Hur imponerar man på dig:
fa mig att skratta
Brukar du skratta för dig själv: haha, ja faktiskt :p
Vad står det i ditt senast inkomna SMS: ett sms pa spanska, oversattning -" Alskling om du vill sa ringer jag dig pa morgonen oki? jag alskar dig jatte mycket kom alltid ihag att du finns i mina tankar, jag alskar dig, pusss "
Sprit, cider, vin eller öl: cider, sprit
Vad har du för mobil operatör: comviq
Är du allergisk mot något: damm, katter.
Har du haft sex idag: nej.

Hur svarar du i mobilen: alo
Vem ringde du senast: Rodrigo
Vad sa den du senast pratade med i telefonen:
Okey da ses pa fredag, alskar dig.
Antal timmar sömn inatt: 8
Sov du ensam: ja
Brukar du komma i tid: ja
När mår du bra: Nar jag ar med min familj mina vanner och min alskling.


När blev du fotad senast: Rodrigo tog ett kort pa mig igar.
Hur känner du dig nu: lite smaradd, det var en efterskalv for en stund sen.
Vanligaste färg på dina kläder: fargglada toppar svart nedat.
Favorit dryck på morgonen: apelsinjuice
Rakar du benen: ja
När brukar du oftast gå och lägga dig: valdigt snet, vet ej varfor. Sover itne sa mkt.
Är du blyg:
nej
Sysslar du med någon idrott: nej, slutade med all sport nar jag var 17, innan spelade jag fotboll och innebandy.
Vill du hellre ha mail än brev: mail gar fortare men romantiskt med brev.
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: JA


Har du spytt offentligt: yes
Vad skulle du göra om du vore kille/tjej för en dag: vet ej, prova och kissa som killar gor haha.
Är du bortskämd: min pojkvan skammer bort mig grovt. annars nej :)
Vad gör du i morgon: pussar pa min alskling
Vad är det värsta du vet: nar folk inte dyker upp nar man bestamt traff, otroghet, logner.
Har du bra vänner och äkta vänskap: jag har fa riktiga vanner, men akta ar dom.
Vad använder du för shampoo: alla mojliga.


Vad är det finaste du fått: min familj
En speciell dag du minns: 27 februari 2010
Hur gammal är du: 20
Tycker du om någon just nu: ja
Du samlar på: inget speciellt.
Vem ringer du när du är arg/ledsen: -
Gillar du golf:
ne, eller jag vet inte, har bara spelat minigolf det re val ok.
Vilken tid gick du upp idag: 12
Har du sovit i din egna säng i natt: Nej


Är det okej att gråta: ja
När grät du senast: forrigar
Vad skulle du göra om du vann en miljon: resa, ge bort.
Bär du glasögon eller linser: nej
Har du piercing: Inatt tog jag bort min piercing i lappen for ever, har i oronen.
Har du tatuering/ar:  ja, en unicorn.
Vill du gifta dig: Ja, i november :)
Är du bra på att laga mat: Yes
Är du flygrädd: nej
Vad dricker du helst när du är törstig: Vatten


Tror du på ett liv efter döden: ja
Tycker du om sushi: nej.
Vad äter du helst när du ser på film: chips
Bor dina föräldrar tillsammans: nej
Har du tandläkarskräck: nej

Är du morgon- eller kvällsmänniska: kvalls
Vilken ögonfärg har du: Alskling sager att jag har ljusbla, men jag tkr dom ar gra/ljusbla/gron hehehhe.
Har du någon gång gråtit dig till sömns:
ja.
Biter du på naglarna: :(
Röker du: Ja, tyvarr.
Senaste låt du hörde: Backstreets boy, anywhere for you - den dok upp i datorn, hahaha inte mina latar :P





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0