Back in quilloncity.

Tillbaka i Quillon, kanns bade bra och daligt. Bra att jag ar med min familj, daligt over att jag inte far trffa rodrigo forens pa lordag. Min kusins fru kom pa en jatte bra ide, som overaskning for min pojkvan. Att hyra en stuga och gora en romantisk middag. Tyvarr ar de daligt med cash, men ska ringa min dad och kolla om han kan ge mig. Nu ska jag ata once. Ar trott och sliten. och alla dessa javla ackliga efterskalvar gor mig fruktansvart galen!!




mi amorcito y yo!!!!

/ ja e fett med finnig dar, men hade my period :(. uschja. Min alskling sa fin och vacker!!!

Kommentarer
Postat av: Rossy

Tack babe för dina ord som du skrev på min blogg.. significan mucho.. jag saknar dig kom tbx!! <3

Är glad att du hade detunderbart där borta med släkten och pojkvännen. Cuidate nena .. I love you girl<3

2010-03-18 @ 23:06:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0