Varför mig?! :(

Nu när jag äntligen kommit igång med motionerande + gym så sträcker jag övre rumpmuskel? Kan man säga så? För det är det jag tror jag har gjort! Det gjorde så fruktansvärt ont att gå hem från gymmet, plus att jag lämnade min mob hemma så ja kunde inte ringa någon för o hämta mig! Grymt ont gör det! Jag höll på att gråta flera gånger påväg hem och stanna upp o bokstavligt talat lägga mig på gräsmattorna för det gjorde så ont, jag kan inte gå. Iaf inte länge :( Får ta och stretcha sönder mig nu innan jag lägger mig. Gaaaah! Det gör så ont :'(


Kommentarer
Postat av: Kapten Dryg

nej stretcha inte! Du kan göra illa dig mer. Ta varma bad eller varma duschar och ta det lugnt bara ;)

2010-06-09 @ 11:08:20
URL: http://kaptendryg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0