Sistaminuten eller qlimax..?

Sitter och funderar på vad det är jag ska spendera på i år.
Det är såhär att varje år sommarjobbar jag och då köper jag alltid nått extra dyrt eller åker iväg på en resa osv. Förhoppningsviss så får jag en egen lägenhet i höst, så då kan man spendera på möbler osv. Men jag hade tänkt att en sista minuten i augusti inte heller kommer sitta fel, men dock har jag  ju planer att åka iväg på qlimax i hollan i november. Och jag tror nog det lutar mer åt de hållet. Ja allt beror på hur mycket jag jobbar och tjänar in och hur mycket jag måste lägga på räkningar osv. Det kanske räcker till båda, eller ingen alls! :O nee, utomlands ska jag i år, igen. Men tycker jag förtjänar de. hehe. Allt med jordbävningen och så. Det har påverkat mig, inget jag vill ta upp oså. Men de sitter kvar. Hehe. Aa men vi får se i augusti vad de blir av då, får se vad man har för ekonomi :)

Kommentarer
Postat av: Nicoll

Tycker att du ska lägga krut på qlimax. Räknar med dig nu, så nu tycker jag att du också ska göra det. Kanske kan man ta en sista minuten och fira nyår i värmen någonstans! Häng på då vettja! Puss/din Nicoll.

2010-07-01 @ 21:13:19
URL: http://kaptendryg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0