höhö im back!

Ja för några minuter sen, så fort gick de:p heh. Ne men jag ahr ju typ 30 meter till tvättstugan så de är skönt de, och eftersom det e så lite tvätt jag tvättar så var de bara in med de i maskinen o sätta igång, skitfort gick de. Men lite nojjig blir jag ändå när jag tvättar nu så sent, lite smårädd faktiskt så mobilen i handen o springa mellan tvättstugan och lägenheten, ifall att lixom hehe. Ja jag känner att jag babblar på en massa, men jag är lite rastlös. Kan ju inte gå o lägga mig, så detta e konsekvensen, jag bloggar.

Jag underhåller mig lite med info och program inför Vm, det är nå program om tidigare Vm's på ettan. Det är kul och kolla på de. De sänder olika från när sverige varit med i VM, synd att de itne kvala till årets VM. Hade varit väldigt spännande och roligt att heja på två lag. Chile o Sverige dåra. Men Chile is always number one for me :D
Googlade igenom mycket om VM och dess historia nu under kvällen. Kul och veta lixom :D Och nästa Vm, 2014 då äre i brasilien. Då kommer jag förhoppningsviss befinna mig i Chile, men jag ska fan ta och spara under dom här 4 åren en liten sparbössa med pengar till VM, det är en dröm och kunna få se "La Roja" spela ett Vm slutspel ;)

Här har vi el representante de Chile, han e el condorito chiles mest älskade figur. Här har han svettats ihjäl med o hoppa o skrika VAMOS CHILE ! ;P Riktig patriot han där..


(bild: google)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0