Ett tecken på att man måste gå vidare?

Det har skett något lite konstigt med min mobil, den har blivit överbelastad. Och resultatet som jag känner av är den att mina sms inte kommer in i mobilen om man inte stänger av och sätter på den! Alltså om jag skickar ett sms, så måste jag stänga av den för att svaret ska komma tillbaka. Skumt va. Vad är de jag måste göra för att problemet ska bli löst?. Jo jag måste totalt återställa min mobil, och vad händer då? Jo, alla mina sms försvinner. Och nu är det så att jag har dryga 200 sms från min förra pojkvän i min mobil. Från tiden vi började träffas blev tillsammans och gjorde slut. Jag brukar inte kika in på dom, men jag vet att de alltid finns där. Men nu blir jag illa tvungen att gå vidare från dem.. Och jag vågar inte riktigt släppa taget helt än.. De känns fortfrande som att de var igår vi träffades, och mina känslor har inte försvunnit. Dock har de lättat på trycket denna tid vi har varit ifrån varandra och vi inte haft någon kontakt.. Men känslorna är kvar. Det är lite smått undangömda. Jag har valt att börja använda min gamla mobiltelefon ett litet tag istället, känner att jag vill hålla kvar mig en liten stund till innan jag verkligen måste släppa taget.

Kommentarer
Postat av: Nicoll

Vad skönt det kommer att bli för dig sen när du har blivit av med de.:)

2010-06-19 @ 20:43:08
URL: http://kaptendryg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0