merde!!!!!

Något som jag inte klarar av längre är att lyssna på coldplays låtar, jag diggar dom som fan. Men varje gång jag lyssnar på dem börjar jag grina?!. Varför?... Kan de bero på att det var min förra pojkväns favorit band och vi lyssnade mycket till dem tillsamans? Men varför gråter jag? Jag har väl inga känslor kvar för honom? Det är ju de jag har insatt mig på. Jag v et inte vad det är för period i mitt liv just nu, men jag blir så irriterad på mig själv att jag ska alltid komma ihåg de bra sakerna, när bråken och sveken var värre! Och snacka om schizofreni hos snubben, blev en helt annan människa. Galet. :S Och de sjuka är att jag har drömt om honom som fan senaste veckan, minst 4-5 gånger! Drömde att vi fick en liten flicka, som han och hans nya tjej ( i drömmen, vet ej om han är med någon nu ) tog ifrån mig henne. Ne fy vad hemskt. R, ha ett bra liv! Men snälla sluta dyk upp i mina drömmar, de skrämmer mig! HAHA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0