Dedikerad till jens, och du får gärna kommentera när du ser de också. haha

Min vän Jens som har åkt ner till Peru bad och bönade(ok lite överdrift) om att jag skulle blogga lite mer så han hade några roliga inlägg att läsa om dagen, så de får bli lite bättre på den fronten det är ju svårt nu när jag lever mitt glamourösa liv som sommarjobbare .. Haha. 

Men de ska bli förbättring på bloggfronten, så vi börjar med inköp som blev av när lönen rullade in på kontot.
Och vad blev det denna gång?



Det blev en LG gt540 i rosa färg, bara för jag äääääääääääääälskar rosa. not. men snygg tycker jag den var ändå :) Och så är den jävligt skön faktiskt mycket nöjd med detta inköp ! Förutom att jag inte fattat hur man installerar in en jävla drivrutin på datorn, så ska ringa kundsupport imorgon:p

Kan fortsätta med att jag har färgat håret mörkbrunt och inte svart som alla tror hehe. Men nöjd med färgningen blev jag, tycker den ramar in mitt ansikte bra och ser mer naturligt ut.



Tycker dock att jag ser ut att komma från ukraina i denna bild?! Eller.. hahah


Avslutar inlägget med att säga att BEBIS snart är här, kolla på sidan av bloggen, 5 DAGAR KVAR! wooohoo.. Im gonna be the greates aunt evaaaaah. hahahah

 


Kommentarer
Postat av: Nicoll

Tycker du ser snygg ut i den färgen - den passar dig grymt bra. Telfonen är ju bara så mycket du haha..så den kommer du också bli nöjd med.Puss=)

2010-07-25 @ 20:47:39
URL: http://kaptendryg.blogg.se/
Postat av: Jane Jansson

hahahaha

2010-08-02 @ 00:03:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0