Bloggtorka!!

Jag har så mycket att skriva och berätta att jag faktiskt inte orkar skriva. Haha. Nej men jag har haft fullt upp den senaste veckan så jag har faktiskt inte haft tid för att skriva på bloggen. Kan väl la börja med helgen som var helt underbar.. Eller ja, allt har faktiskt varit helt underbart sedan midsommar, förutom att Chile åkte ut ur vm under åttondelsfinal, de var tråkigt :( Men Midsommar knäckte, först blev de match, och alla var grovt med taggade. Sedan drog vi ut med min brors vänner och festa loss. " JAO " haha, internt skämt!! :D Sedan var det babyshowern, som var fett med gullig :) Våran lilla böna kommer ploppa ut ur karys mage när som helst!!! Och vet ni vad?? Jag ska vara med på förlossningen :) Min bror har ju trauma från när han och hans dåvarande fick Patti, han hade tydligen svimmat. Så han kom till mig och frågade om jag kunde ta hans plats under förlossningen istället, och eftersom jag kommer vara barnets bästa faster och gudmor så stället jag upp :)

Sedan har jag jobbat som ett djur, varje dag går jag upp 5 på morgonen och kommer hem sent på eftermiddan, helt slut är jag. Men vi har ändå lyckats göra saker nästa varje dag, solat badat umgåts med vänner osv:) I helgen så hinka vi Caipirinha, första gången jag druckit på 4 månader. Men jag ville. Och det var fett med GOTT :D Alla borde smakade den drinken, fyfasen. Och sedan drog vi iväg ett gäng till Latinofest. Det var galet. Allt var sjukt kul :) '''

Idag har jag jobbat som fan, och igår natt sov jag bara 3 timmar pga värmen, shit är vi i brasilien eller va e de frågan om? Nee jag ska fan itne klaga :D hehe. Men jag trodde inte att jag skulle orka göra något, men vi åkte iväg till ett kalk efter jobbet hela familjen plus en vän och badade och åt pizza, mums! Så nice de var kom hem för typ någon timma sen bara helt nice!! Och nu ska jag gå och lägga mig, för jag har sovmorgon till 8 imorn och jag vill verkligen sova ut inatt :) Btw kan jag~.inte röra mig från örebro tills bebben kommer, måste ju va me på förlossningen tänk om de händer när jag inte e i örebro, nee jag skulle inte förlåta mig själv!


Ajaaa godnatt mina små fina 10 trogna bloggläsare :) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0