Bebis?

Ja om ni kollar på babymonitorn här i bloggen står de noll, alltså förslossningsdatumet är idag.. Kom de någon bebis idag? JAAAAA :D en alldeles vacker liten 3150 gram av kärleksflicka kom till världen imorse klockan 07.15. Helt UNDERBAR är hon på sina små 47 cm! Så vacker och fin, jag är förälskad i henne. Lilla Emilia Marlenne! Förlossningen var otroligt tufft för Karina, och det är har arit sammandragningar och värkar sedan onsdags. Men till slut kom hon imorse och jag var med på förlossningen en helt fantastisk upplevelse! Patti, du har fått en alldeles underbar lilla syster !! Tänker inte lägga ut kort på henne här nu för det är ju inte min bebis, så hennes mamma får bestämma om jag får lägga ut något kort, och dom kommer hem imorgon!!


Ååååh, vad jag älskar dig lilla Emilia!! <3


update, såg nu att klockan var över tolv, så igår kom hon :P Men hon kom till förlossningsdatumet :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0