Ajajajajajaj!!

Jag har vaknat upp idag med en extrem smärta i magen, ja det beror visserligen på att jaf fått lingonveckan idag, men ska de verkligen göra så här extremt ont? Har proppat i mig dyklofenak och ska nog proppa i mig någon alvedon snart för jag pallar inte med smärtan! Hoppas det går över till ikväll, för jag hade lovat min Patti plutt att gå på bio och kolla på eclipse, hon åker ju imorn så det kan inte skjutas upp heller. Bebben kommer om mindre än två veckor, och jag hoppas den kommer snart, helst i veckan har lite planer inför 6&7 augusti som jag vill helst utföra ;) Men om bebben inte kommit så kommer jag självklart inte göra de för vilken hemsk faster skule jag inte vara att missa förlossningen för någon annans skull. Nej jag orkar inte skriva mer, har alldeles för ont i magen:(:(






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0