14 saker ni inte visste om mig.

1. Jag är allergisk mot damm, smuts, pollen, gräspollen katter hundar (pälsdjur).

2. Jag är 25% tysk.

3. Jag flyttade till Sverige när jag var 7 år gammal.

4. Jag är inte svensk medborgare. Utan chilensk.

5. Jag hade en sjukdom tills jag var elva.

6. Mitt favorit ämne i skolan var historia ( jag är grym på de :p )

7. Jag har spelat fotboll och innebandy tills jag var 17.

8. Jag har domarutbildning i innebandy.

9. Jag är miljövänlig, slänger aldrig något på gatorna och jag sopsorterar och pantar för miljöns skull. När jag var yngre var jag värre, jag brukade plocka upp efter mina vänenr om de slängde någon choklad papper osv :p

10. Jag har blivit biten av en huggorm, två gånger.

11. Jag har varit med i olika tidningar 7 gånger.

12. Jag är beroende av spelet backgammonn, spelar det varje kväll innan jag lägger mig på funplanet :P

13. Jag älskar citron/lime och naturell yoghurt.

14. Jag diggar håkan hellström som fan, min favo låt e en midsommarnattsdröm.

Kommentarer
Postat av: Kapten Dryg

pff..kunde de flesta redan ;) Kul det ska bli i helgen!

2010-07-07 @ 00:05:20
URL: http://kaptendryg.blogg.se/
Postat av: V.

men det är bara för du är bäst nico!! <3

2010-07-07 @ 23:25:06
URL: http://thisisamansworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0