Yo no quiero agua yo quiero copete! :P

Hej alla fa som laser min blogg! Sorry for jag har haft bloggen helt bortglomd, men jag har haft sa mkt att gora faktiskt :P Jag ar jatte solbrand, som aldrig forr, har varit ute och festat massor, varit med gamla vanner, och familjen, just nu sitter jag pa ett internet cafe i Chillan med min barndomsvan Braulio, vi ska kolla pa avatar, enda som suger verkligen e att han insisterade pa att se den pa spanska¿! sucks. hehehe. Justja, jag har rensat bland vanner i sverige, man lar ju aldrig riktigt kanna folk, trodde personen i fragan var en bra van, men de visade sig vara helt fel pa fyllan. Aja, vad ska man gora .... Igar festade jag med min kuss och hans vanner drog till en krog som hette "dunas", fett nice. Forutom att jag fortfarande inte vant mig vid tiden har, sa runt 2 var jag helt dod, men drog hem vid 4 o resten kom hem runt 7, jag pallade seriost inte mer. Ikvall nar vi kommer hem till Quillon ska vi pa en grillfest och sen till krogen igen, nice ever! :)  kan tyvarr inte lagga upp nagra kort,men jag ska hem te Ale nagon dag, da for jag over. Ni far alla ha de sa bast i kylan i Sverige, jag har de fett med nice har i heta varmen!!! <3

 

BTW, min brorson/dotter mar sa fint fint! Forsta bilderna har dom tagit, kary ska bara scana och skicka dom, da lagger jagupp de pa bloggen! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0