wazzuupp wazzuupp

Heeej! Är alla lika opigga som jag? Haha. Jag kom nyss ut ur duschen, festade lossen igår med katten hennes kille o hennes kuss. Vi drack pisco o havanna club rom, drog ut på krogen, åt completos mmm fett gott. Skulle träffa  Paula på krogen en kompis från sverige, men jagsäger bara såhär, jag har aldrig varit med om något så trångt, det var smockfullt, man kunde knappt dansa??? Så jag hittade faktiskt inte henne. Jag har varit helt död, så jag däcka runt 4(!) när alla andra la sig 8 :p Och nu väntar jag på att katten ska komma hem hon e på stan och handlar, jag ligger här helt död, vi ska på dop klockan 5. :P Katten hade med sig sin kamera, så uppdaterar lite bilder senare (: . Nu ska jag försöka torka o platta håret och göra mig iordning inför dopet, kanbara säga, jag e döööödstrött!!! :/ :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0