TACK! :)

TACK SA HEMSKT MYCKET ALLA  SOM HAR GRATTAT MIG!!

Fyllde ar igar, och det var mysigt, var med mina fastrar och min pappa, fick ett jatte fint silver halsband + orhangen och massa badgrejer och kramer,  jatte gulligt av dom :) Alla har varit urmysiga som skrivit alla halsningar pa facebook, blev jatte rord faktiskt!

Maste saga att Chile ar grymt med varmt??? Jag haller verkligen pa och dor, det ar sjukt. Och jag springer runt har helt sjalv, mamma blev lite upprord nar hon fick veta att jag akte till en kompis helt sjalv utan nagon i familjen, eftersom santiago e sa grymt stort.. Men jag e ju faktiskt en stor flicka nu :P  Pa torsdag ska vi till " Noche Alba" pa stadio Monumental och kolla pa Colo colo :D Wiie, kommer bli sa najs, ska kopa mig en riktigt fin colo colo troja o ha pa mig da :p

Idag var vi i Patronato och handlade, alltsoo de e bland det billigaste jag har varit med om?? Jag kopte ett linne skit fint, och bh + solglasogon + strumpor, allt gick pa 7600 pesos, det motsvarar 119 kr!!! Fast jag har redan gjort av med 1000 kr :p Pa allt mojligt.. hehehe

Och jag hanterar mig skit bra pa Santiagos metro, alltso tunnelbanorna ;) Skulle nog kunna tanka mig o bo har, fast det ar galet med stort, stockholm * 5!!!

Ledsen att jag inte kan lagga upp bilder just nu, for min fasters intrenet kranglar loss :/ Men Pa fredag ska jag till katten i Valparaiso och da lagger jag upp en massa bilder. Ska kila ivag till Metron nu, ska till min morbror en stund o halsa pa.. Besitos LOVE you ALL!


Kommentarer
Postat av: lisa

hej baby :) jaa sola för min skull (snyft) lite avis på dig men men och glöm inte göra en grej åt anars blir besviken på dig kvinna !!!! ha det bäst <3

2010-01-13 @ 16:19:08
URL: http://liisasalvo.blogg.se/
Postat av: jessy

Grattis stumpan önskar jag av hela mit hjärta puss älskar dej <3

2010-01-13 @ 22:01:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0