Svar till anonym :)

Anonym om Byebye Valle:
ska du blogga när du är i chile?? skulle vara roligt om du gjorde det :)

Svar : Ja, första veckan ska jag vara i Santiago, så jag kommer ha tillgång till dator vardagligen, då kommer jag nog blogga så ofta jag kan :) Sedan ska jag till Valparaiso, och då har jag kattens dator, så de blir nog mycket bilder + inlägg!  Men sen åker jag till Quillon, och där kommer jag nog inte ha tillgång till dator, så det blir väl att jag sätter mig på ett internet cafe, minst 1-2 gånger i veckan iaf, om inte någon av mina vänner har dator hemma. ;) Plus att jag kommer att starta en helt ny kategori " Chile och Jag " :) hihi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0