Min sista dag i Sverige på 3 månader :)

Hej hej! Jag har grymt med resfeber :( Sant. Igår kräktes jag, mådde dåligt hela dagen, hade grymt ont i magen, sov 3 timmar inatt ! Och nu mår jag fortfarande inte så bra, dock lite bättre. Verkligen sliten känner jag mig. Men inget av detta ska stoppa mig från åka åka ( si dios quiere ). Hoppas resan går bra, jag ska inte sova ner till Spanien, utan försöka hålla mig vaken, så jag kan sova dom 13 timmar från Spanien till Chile (!). Hehe. Aja, nu ska jag kolla lite små detaljer, åker till Arlanda om ca 2 timmar. Får se om jag sätter mig på något internet café, det ska jag iaf göra i Spanien, måste vänta ca 5 timmar innan nästa flyg till Chile går, så då får jag väl fördriva tiden med bloggen eller någe! :) Besitos. Love my family and friends. <3



Justja, nu börjar den nya kategorin, idag börjar resan ju ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0