Godmorgon!

Godmorgon! fyfasiken vad jag är trött.. Däcka runt 3 inatt! Och uppe redan nu vid 9.. Ska iväg till Gamla lägenheten och bara finslipa innan vi lämnar över den till dom som ska flytta in där. Det har tagit hela 2 veckor att städa ur den lägenheten, men det är mycket som man måste göra efter att ha bott där i hela 8 år lixom, plus att den lägenheten är 93 kvm då är det mycket att städa + att min mom e städfreeak så vareenda lilla fläck skulle bort. Hon köpte nå medel för o ta bort svarta fläckar, vi  satt där på knän och skura, men tro fan inte att de blev skinande rent på golvet? hihi. Aja nu tjatar mami, måste gå. Ska tvätta ALLA mina kläder senare ikväll för gissa vad? 5 dagar kvar till Chile!! Kan knappt själv tro de. Hehe.

 

Aja pusshejs!!!

 



Visst e de snyggt med en rödtonig nyans i mtt hår?! :D Jag e nöjd iaf.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0