:)

Oj vad mycket blandade kanslor man har just nu? Har traffat mitt x har i min lilla hemby, jag trodde att mina kanslor skulle spraka over lycka och att jag skulle bli kar igen? Haha, vilken tanke. Men nej. Han e fortfarande sig valdigt lik, sot, fin, trevlig, ja allt det dar, men jag kanenr bara vanskap, inte ens i narheten av det dar starka jag en gang kant, sa naiv man var nar man var yngre, trodde vi skulle vara for evigt, vi skulle gifta oss, skaffa barn, vi grat av svartsjuk och nar den ene gjorde slut. Haha, vilka minnen. Skulle aldrig byta ut det mot nagot i varlden, min forsta romans, jag alskar dig. <3 Min van.


Vad har man annars gjort har i Quillon?? Jo, det blir faktiskt som rutiner. MAn gar upp bakfull, fragar tia laly om det ar nagot som saknas till maten, aker ivag och handlar, aker hem igen ( taxi overallt, kostar 13 kr :P ) ater mat, sover, vaknar solar lossen, gar in i duschen antingen gar man till la laguna och badar eller till nagon bekant och halsar pa, koper brod, aker hem igen ater kvallsmat, eller once som det heter har, kollar pa novelas, borjar fixa sig runt tio, elva, klar till tolv aker ivag till la laguna och dricker med kusinerna eller vanner, festar till klockan 5-6 hem och sover! hahah det ar helt sjukt vilket liv man lever har, maste passa pa innan jag kommer hem till Sve :) Justja, och sa traffar açman * ibland . hihi




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0