Nattbloggar lite.

Nelita ligger pa baddsoffan med min lur och chattar med sina vanner. Jag och Rodrigo har nyss avslutat ett fint samtal pa msn. Han var ju har i mandagsnatt en snabbis innan han var tvungen att aka tillbaka till Santiago. Han var ju ivag hela helgen och jobbade som sagt. Tyvarr sa har jag slavat bort min kabel till datorn, jag har seriost ingen anning om vart den ar? Far se om den dyker upp under veckan. Langtar tills pa lordag, for da ska jag och min alskling fira alla hjartansdag i efterskott. Vi far se vad han hittar pa :) <3.


Idag har jag varit hemma, det regnade idag sa det var ingen ide och ga ut, kollade pa en massa novelas :P det ar andra gangen de regnar i chile sen jag kommit, men enligt vaderprognoserna sa ska de bli sol och 26 + imorrn. Sa da ska vi ivag till la laguna och bada & sola. Maria d Jesus kanske kommer hit imorn, stannar over tills pa lordag! Ska bli mysigt har inte traffat henne pa 4 ar nu! hehehe. En gammal barndomsvan :)




Lagger upp bilder pa mig & alskling sa fort jag hittat kabel, har snodde jag en bild fran hans facebook. Hehe vilka dumbo oron han har :D Retar han jamt for de... men I LOVE YOU anyways!!! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0