Bakfull.com

Jag ar forvanad over att jag fortfarande har en pojkvan. hehe. Har sovit 2 timmar i natt, och bakfyllan vill inte forsvinna, tva liter mineralvatten och brod. Det ar dagens kost hittills haha. Var ju sa jakla ledse igar, over att min idiot till kille maste ivag till tucapel, nagon javla stad i sodra chile, hatar hans  jobb seriost, forstorde alla hjartans dag grovt! Det enda som gladjer mig ar att tucapel ligger ca 2 h fran min stad sa han kmr hit pa mandag. Jag kan dock inte aka ivag o halsa pa han eftersom dom inte far ta in nagon i fabrikerna, som inte tillhor firmorna! Aja, min kuss ville muntra upp mig, och valdigt uppmuntrad blev jag, sa har sitter jag nu efter att vi borjat dricka for ca 14 timmar sedan, en liter 38 % ron. Ja mamma nu har du ratten o kalla mig alkis, hehe! Har tydligen anvant allas mobiler for o ringa han, han pengar tog ju slut efter att jag ebtt han ringa valdigt berusad i en halvtimme ( svindyrt o ringa har i chile ) skallt ut han, gratit a.. Dacka 5 imorse, vakna 7 . Ringde, bad om ursakt han var inte arg, bara trott efter jobbet. Men men... hatar o vara vuxen ibland, och alla ansvar man maste ha...

Ska badda ner mig med min kusin och kolla pa paranormal activity.. festa ikvall? Vi far se vad bakfyllan sager..






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0