Dag 05 – Vad är kärlek?

Kärlek, riktigt kärlek är känsligt för mig. Min största kärlek är min familj. Jag skulle nog inte kunna leva utan dem. Jag älskar dem otroligt mycket. Mina vänner är också kärlek för mig. Jag mår inte bra om jag inte är omringad av mina vänner som jag älskar. Kärlek när de gäller killar har jag inte just nu. Jag har så mycket med plugget och andra grejer som tar upp min tid att jag faktiskt inte orkar lägga nertid på någon kille just nu. Men jag är öppen till Mr right, men jag hoppas han kommer när jag är i ett mer stabilt stadium i mitt liv :)

Musik är också kärlek för mig. Jag måste lyssna på musik varje dag öfr att må bra! Saker som får mig och min omgivning att må bra är kärlek. <3



Jag och några vänner, som också är kärlek för mig <3

Kommentarer
Postat av: Rossy

Karlek till dig gumman <3

2010-12-07 @ 11:13:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0