Dag 03 – Mina föräldrar

Jag har bara en förälder. Min mami, och hon betyder allt. Min pappa har varit frånvarande  sen jag flyttade till sverige och det är väl ganska förståeligt att man tappar kontakten. Men jag har inte behövt honom, jag har haft min mamma som har varit både min mamma och pappa. Älskar henne och min storebror mest i världen. De är verkligen människorna jag älskar mest i världen och det blir väl så fram tills jag skaffar barn. Min mamma heter Alicia och är 46 år gammal. Hon har två barn och två barn barn. Hennes egenskaper är att hon är helt enkelt bäst, hehe. Hon är bossig, bestämd, lojal, står för sitt ord. Man kan verkligen lita på henne och hon ställer alltid upp. Hon är den starkaste personen jag mött i mitt liv. Kommer nog aldrig träffa en så stark människa som hon. Om jag får hälften av hennes styrka när jag blir förälder så är jag nöjd. Mamma, Jag älskar dig. Te amo !!!



Jag och mami för ett år sedan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0