Dag 02 – Min första kärlek

Min första kärlek var en kille som heter Ignacio, vi var kära och förälskade från att jag var några månader gammal tills jag var 17 år.  Låter löjligt men å är det. Vi var tillsammans när vi var små, och varje gång jag var och hälsade på i Chile blev vi tillsammans igen. Kunde lixom aldrig släppa taget om honom. Måste varit för han var så himla söt.  När jag var i Chile 2006 blev vi tillsammans på en gång, gick så himla lätt lixom. Enkel kärlek. Loved it. Inget var svårt, det var vi och vi hade planer tillsammans. Dock var det skitsvårt när jag skiljdes åt från honom, när jag efter 4 månader var tvungen att åka tillbaka till Sverige. Vi höll fortfarande kvar kontakten skickade paket till varandra ringde varandra varje dag. Kommer ihåg en gång som jag ringde från min mobil eftersom min mamma inte lät mig ringa mer till chile då räkningarna blev så dyra. Jag hade abonnemang då och min mamma blev inte glad, 1500 kr på ett samtal. Men jag älskade honom så mycket. Min första riktiga kärlek. <3 Nu är vi vänner och de är jätte fint att kunna titta tillbaka båda två eftersom vi hade det så fint . Har massor med kort på oss två, men eftersom han har flickvän nu så måste jag respektera dem ju och inte lägga ut korten. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0