Dag 01 – Om mig

Okey, då blir det dags för en presentation om mig :)

Jag heter Valeska Zeller Mora. Jag är 20 år gammal, föddes i Los Angeles de Chile runt ett tiden på eftermiddagen den 11 januari 1990. Jag bodde i Chile fram till oktober 1996, efter det flyttade jag och min familj hit till Sverige. Anledningen var att mamma var sedan 2 år tillbaka gift med en svensk man och de kände att vi skulle få det bättre i Sverige än i Chile. När vi kom till Sverige bosatte vi oss i ett litet samhälle som heter Munkedal, och ligger ca 10 mil norr om göteborg. Där bodde vi fram till 2001. Efter det så flyttade vi upp till örebro som är nu min hemstad eftersom vi bott här i snart 10 år :) Jag pluggar just nu på komvux, eftersom jag var så ofokuserad i skolan när jag gick på gymnasiet. Men det går bra, har planer på att plugga till psykolog, men vi får se hur det går på högskoleprovet nu i vår, annars tänker jag jobba i höst.

Jag älskar mina vänner och min familj och MUSIK. Måste ha musik i lurarna varje dag annars mår jag ej bra höhö. Är ganska klumpig av mig, det kan ni fråga min vänner och familj om hehe :)  Min familj är väldigt liten, vi består bara av 9 familjemedlemmar här i Sverige, 2 ingifta. Har en liten brosdotter på snart 5 månader som är mitt lilla hjärta, love her så much. Har även en liten stor flicka till brosdotter som är 12 år snart 13 ( tror hon är 15 :P ) som också är min skatt :) Emilia och Patricia heter dom. Och jag skulle kunna göra allt för dem <3

Har spelat fotboll och innebandy. Började när jag var 11 år och slutade när jag var 17. Önskar jag aldrig slutat innebandy för det var verkligen något jag brann för, och jag var duktig på det. Men jag började gymnasiet och träffa killar och började festa då blev de andra prioriteringar. Man ska aldrig ångra det man gjort, men jag ångrar att jag inte fortsatte med sporten.

Det blev en snabb presentation för er, hoppas de räcker :)



Jag för 1 ½ år sedan:)


JUST de måste lägga till att jag ÄLSKAR salsa och jag e ganska grymt självlärd på de med ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0