Stänger ner.

Jag vet inte riktigt hur många bloggar jag har haft, jag vet att jag började 2008 och jag tror nog det här är min fjärde blogg sedan dess. Tycker det är kul att ha en blogg få skriva Av sig skriva lite skit, ja allt möjligt. Men nu har jag inte haft någon blogglust och tror för att vara ärlig att jag inte kommer skriva mer. Jag har ju börjat skolan och det tar upp all min fritid, har en bebis ok inte min bebis men jag träffar henne varje dag nästan. Har börja t dejta en snubbe och nu blir de nog spekulationer men jag är stenhård med att hålla de för mig själv, blir så mycket bättre de tills de kanske e stabilt eller över haha. Men jag känner att det är dags att stänga ner. Iaf låsa bloggen. Kul att titta tillbaka ibland. Kanske öppnar den om ett tag kanske inte. Men mina nära har jag ju ändå kontakt med. Så mina andra 5 lärase får jag tacka för :) kram. Med kärlek. Valeska

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0