Städat klart !

Äntligen har jag städat klart! Eller ja, klart blev de för några timmar sedan, men var iväg en sväng och träffa min lilla prinssesa! Vaknade runt tolv idag, och började städa på en gång, tvätta, vek kläder gjorde iordning i garderoberna, diska städa köket, vardagsrummet, sovrum, toaletten duschen, hallen. Ja i stort sätt allt! Skurade och dammsög de gjordes de också. Men skönt och ha de gjort, de tog hela sju timmar. Men nu strålar de rent hema hos mig :)

Har inte ätit någonting på hela dagen! eller jo, när jag var o handla så köpte jag en drickyoghurt, men det är de enda. Så har kycklingbröst i ugnen med pommes, mmm gott! Sandi kommer över och gör mig sällskap om ett litet tag, så vi ska bara äta och glo på någon film, mysigt de!

Min lilla prinssesa är så liten och söt, man vill bara pussa och krama sönder henne. Så underbar e hon! Vill bara att hennes storasyster(min älsklingsunge) kommer och hälsar på henne snart så hon kan få njuta lite av henne nu när hon e så liten.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0