Min tand.!

Jag får inte glömma bort att berätta om min lilla olyckshändelse i onsdags! Jag skulle dricka vatten, jag krockar med framtanden i glaskanten, pyff, en flisa av tanden gick av! Så imorse var jag hos tandläkaren och skulle få de fixat, men vad gjorde han, inte ett skit! Förutom att "putsa" den lite så jag inte skär mig på tungan, för de blev vasst, hans enda kommentar var att jag får ta och leva med att de inte är så rakt längre! VaAAAAaaAAA!! Min tand :'( R.I.P ! Ok, jag vet jag överdriver till hundra, och det är BARA jag som ser att det inte är lika rakt längre, men ändå :'( Han sa att skulle han öppna och fylla upp sedan slipa skulle tanden bli skör, och den är frisk nu, så de finns ingen anledning till göra något ingrepp. Han har väl antagligen rätt, men ja ville ha de gjort, det ser inte alls illa ut, íngen kommer någonsing tänka på de, men JAG kommer. Det är besvärligt, jag är så kinkig när de gäller mina tänder. Och vet ni vad de lilla kalaset kostade mig? 950 kr! Som tur är fick man någon slags försäkringskassa tandvårdsförsäkring, på 300, men att betala 650 för att putsa tanden lite? Fantastiskt Sverige! tummen upp. Neh, nu klagar jag och är en bitterkärring, men jag är bitter. Min tand :'(


Kommentarer
Postat av: Amis

Fin blogg =)

2010-08-21 @ 08:19:03
URL: http://www.metrobloggen.se/amis
Postat av: LadyUmbrella

Allt bra med dig? :)

2010-08-21 @ 17:42:42
URL: http://ladyumbrella.blogg.se/
Postat av: LadyUmbrella

SV: härligt att höra!

Det är superbra med mig faktiskt :)

Fast vädret är så trist här -.-



Hur har vädret varit hos dig? ^^

2010-08-21 @ 22:20:35
URL: http://ladyumbrella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0