Söndag

Är hos Kary nu, däcka väldigt sent inatt, pratat lite med rodrigo o eftersom det är 6 timmars skillnad så var jag uppe sent, han slutade jobbet elva på kvällen igår. Jag och Kary var iväg och kollade på shutter island på bio, den var riktigt bra faktiskt, slutet är lite smått klurigt, men man får väl ta sina egna slutsatser.
Vi ska snart iväg till Willys och handla lite havsmat, som musslor osv för vi ska göra mariscal :D gott gottt


Shit vad
mycket saker som finns under ytan, saker man inte visste fanns. Hos människor nära än. Jag älskar dig min älskling, uppskattar verkligen att jag hittat någon så fin som du. <3




hatar mitt ärr från piercingen, har inte haft piercingen på snart två månader vill att det ska gåå boooooort! :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0