Färgar håret brunt.

Har haft i en hårfärg i håret nu i lite mer än en halvtimme, så ska snart tvätta av det. Valde brunt så att det ser lite mer naturligt, men jag älskar rött! Så synd bara att det går ur så fort bara! :(
Ikväll ska jag och Kary iväg och kolla på shutter island på bio, så det ska bli mysigt :) Ringde min älskling inatt, han hade varit på afterhour med några arbetskolleger. Och så fick jag prata med hans confidente som han kallar honom haha. Det var ändå lite gulligt, jag har aldrig träffat just denne vän till han, och han sa att han kände mig till 90 % för att älsklingen har pratar mycket om mig. Tycker det var väldigt gulligt av han faktiskt :) Dock var båda lite smått onyktra. Haha ;)

Nej nu ska jag hoppa in i duschen lägger upp resultatet på håret lite senare :) besitos.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0