Familjecenter information

Var iväg med min söta svägerska på familjecenter informationsmöte, angående förlossning, var där i ca 2 timmar. Brorsan jobbar då, så jag får helt enkelt hoppa in istället för honom. Det roliga var att det var första mötet för Kary, och dom trodde först att jag och kary var ett par, haha!! Men vi var snabba med att förklara att jag bara e svägerskan!! hehehe. Men det var lärorikt och intressant, det tror jag är för alla kvinnor, någon gång vill jag ju också bli mamma! :) Lite roligt var också att Kary var den med störst mage, när många av de andra kvinnorna ska föda i juni och kary i augusti så var hon redan nu större än dom! Hehe, kommer bli en stor liten mulliig flicka, söötaste tror jag, lilla michelini gumman! :) <3 Längtar redan tills hon kommer ut, sötnosen!!



kass bildkvalite men de e mobilen bara!! :( men kolla va stor hon e!! Vecka 26. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0