Baby im back!

Okey, då var det dags att ta sig en liten uppdatering. Tror inte jag har skrivit på ungefär 3-4 veckor. Det var lite knas där på slutet i Chile, jag och min pojkvän hade riktigt stora stora stora gräl(ja han är fortfarande min pojkvän). Jag tror att mycket handlade om stressen över att jag skulle åka tillbaka till Sverige, och min osäkerhet. Alltså, svartsjuka. Jag har aldrig någonsing känt sånhär svartsjuka, jag var svartsjuk på varenda tjej som ens glodde åt hans håll. Fattar ni läget?. Men jag har kommit i underfund med att det mest berodde på att jag vet hur mycket jag älskar honom, och att jag var tvungen att lämna honom. Men nu är det bra mellan oss, vi tar det lugnt. Och han kommer att komma till Sverige så fort som möjligt :) <3

Så vad gör jag nu?. Jo jag har ju varit här lite mer än 2 veckor, och det enda jag har gjort är att vara med min familj och mina vänner, motionerat mycket också. Har också varit iväg och fixat inför skolan i höst och imorrn har jag möte med min handläggare på arbetsförmedlingen. Håller på och letar efter lägenhet, kan ju inte bo hos mam när älskling kommer. Min kommande brorsdotter växer och växer i karys mage. Patricia min första brorsdotter är 12 år och har växt förbi mig, hon är 161 cm lång! ( tror jag) och jag är 158. Saknar mina vänner i Gävle, men det kommer nog dröja innan jag åker dit, blir nog till Jessys student.  Och så letar jag efter jobb, som bara den. Vill jobba sönder mig! Så jag kan betala av mina skulder och sedan kunna köpa mig en dubbelsäng :).

<3




Tog den här i mikka badrum i ludvika förra veckan.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0