V goes halfblondi.

Jag tycker verkligen om den blondahårfärgen, tycker det är skitsnyggt. Har haft blont förut men det slet ut mitt hår grovt mycket och jag var tvungen att klippa av mig nästan all mitt hår :'/ Men nu har håret växt ut igen, och sommaren e snart hos mig.. ( Chile u know :) ) . och då älskar jag den ljusa färgen.. Men den här gången tänker jag inte blondera hela håret.. Har för någon dag sedan färgat håret lite ljusare, så nu är det ljusbrunt och snart ska mami göra blonda slingor på mig. så det kommer bli najs tror jag! :) Passar faktiskt i ljust.. Iaf halvljust :)

 

Något i denna stil kanske? Fast självklart har jag ju kortare nu.. Men tror nog lite lite blondare :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0