Twilight.

Ok. Inatt läste jag klart den sista boken i Twilight serien.. Och jag är säker på att jag kommer att börja läsa ettan igen redan idag!! Höll på att gråta av ångesten jag fick av att det inte kommer komma ut någon mer bok! :'( läste runt lite på internet och en femte bok skulle släpas ut, allt från Edwars perspektiv, men författaren har tydligen stoppat de och ska inte fortsätta skriva. :(:(:(. Aja. Nu är det väl bara att läsa böckerna om och om igen.. Och invänta filmerna såklart! New Moon släpps ut på biograferna nästa månad, och jag kan knappt vänta, jag och Mikka ska på premiären! Det är så jävla bestämt så de inte är sant!!!.


        


      

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0